donderdag, september 07, 2006

CPL + IR

Goede Avond.

Allereerst mijn excusses voor het al een tijdje niet bijwerken van de site.
Dit komt omdat ik er de afgelopen tijd weinig tijd voor heb gehad, omdat er heel veel gevlogen werd en ik moest leren voor mijn examens.

"Examens?" hoor ik U al denken. "Hij komt toch pas over een maand tuis".
Inderdaad. Zoals het er nu naar uitziet, kom ik begin oktober naar huis.
Maar ik heb afgelopen week twee van de drie belangrijkste examens gehad. Ik ben afgelopen week geslaagd voor mijn Instrument Rating. Dat houdt in dat ik vanaf nu ook met slechte weersconsdities en 's nachts mag vliegen.

Vandaag ben ik geslaagd voor eigenlijk wel het meest belangrijke examen. Het Comercial Pilot License. Dat houdt in dat ik vanaf nu ook voor commerciele doeleinden mag vliegen. En ik dus vanaf vandaag officieel centjes mag verdienen met vliegen!

Morgen en vrijdag mag ik de theorie van het volgende toestel gaan bestuderen, waar ik maandag examen over heb. Dan ga ik eindelijk Multi-Engine vliegen! Ik heb er echt zin in.

Greetz Marnix

P.S. Morgen uitgebreid verslag over de examens en wat foto's. Ik ga nu eerst even vieren dat ik de examens heb gehaald.

Geen opmerkingen: