vrijdag, augustus 10, 2007

Line training

Beste allemaal,

Ik ben ondertussen alweer een kleine week bezig met mijn line-training en het bevalt me echt super goed.

Deze week vlieg ik elke dag van Keulen naar Basel in de vroege ochtend (04:00 vertrekken we) en in de avond vliegen we weer terug naar Keulen (vertrektijd Basel is 22:45). Overdag gebeurd er dus niet veel meer naast wat slapen en eten. Maar het 's nachts vliegen is wel heel mooi.

Gisteren moesten we na Basel nog doorvliegen naar Geneve, alwaar we een dagje in het hotel hebben geslapen. In Geneve zijn we rond de klok van acht vertrokken, waardoor we een mooie sunset hadden.

Tussen Basel en Geneve

Hier nog een foto van mij in het hotel in Geneve, met uniform (!)


Ik ga nu nog even het laatste weer uitprinten en dan ga ik weer richting Basel.

Goeie nacht,
Marnix

1 opmerking:

Anoniem zei

marnix....wanneer komt die volgende update nou!? ik wil foto's en filmpjes!! NU!! :P

groetjes vanuit cae hoofddorp,
alex.