zondag, juni 21, 2009

Terug van weggeweest

Goeie avond iedereen.

De titel zegt het eigenlijk al: "terug van weggeweest". Natuurlijk niet echt weggeweest, maar wel afwezig geweest voor ongeveer 2 jaar op mijn weblog. Na begonnen te zijn met het vliegen voor Farnair, had ik weinig zin om nog een update te plaatsen, maar op een of andere manier begon het "bloggersbloed" weer te stromen. Met een nieuwe frisse lay out, zal ik vanaf nu proberen om met enige regelmaat weer een nieuwe post online te zetten met alle leuke, grappige en opmerkelijke dingen die ik meemaak als verkeersvlieger. De camera gaat altijd mee, dus ik hoop het een en ander te kunnen opvrolijken met een fototje hier en daar (mijn camera kan helaas nog steeds geen fatsoenlijke filmpjes maken, dus daar moeten jullie nog even op wachten). Aankomende twee weken zit ik in Scandinavië om de Malmö - Århus rotatie te doen, dus ik hoop dat er wat leuks uit voort vloeit.

Om de boel alvast sfeer te geven een paar foto's van de afgelopen 2 jaar.


Ook wel eens last van tailwind op 18.000 voet? (het pijltje geeft een rugwind van 113 knopen aan!)

Op weg van Eindhoven naar Coventry ergens in 2008. Ik vind deze foto erg mooi vanwege de cockpitverlichting die goed uitkomt.

De Oostenrijkse Alpen afgelopen winter op een vlucht van Dakovica

Een prachtige sunset op weg van Belfast Aldergrove naar Eindhoven. Je kunt hier goed zien dat het glas van de ruiten niet helemaal recht is.

Ik hoop dat jullie niet te lang hoeven te wachten op de volgende update!

Marnix

2 opmerkingen:

Mark van Houdt zei

Beste Marnix,

Het lijkt mij leuk om je verhalen te lezen! Ik wil zelf ook piloot worden, en dat soort verhalen inspireren me altijd erg!

Groetjes en keep em comin,

Mark

Hanneke zei

Skatje!
Je moet ook foto's van jezelf doen! :D

Kusje!