dinsdag, maart 14, 2006

Klaar met de theorie

Eindelijk is het dan zover. Na 9 maanden theorie mag ik dan eindelijk voor 8 maanden naar Portugal, voor het praktijk-gedeelte van mijn opleiding.
Als alles goed gaat vertrek ik maandag 20 maart. Ik heb van school mijn e-ticket al gehad, maar ik sta nog op de reservelijst... Zal nog spannend worden of ik wel mee kan dus!

Het vliegtuig waarmee ik naar portugal ga!

Tijdens mijn verblijf in Portugal zal ik jullie via deze site op de hoogte houden van alle ontwikkelingen, roddels en intriges die zullen plaatsvinden...

So: Stay tuned.

Greetings Marnix

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Lieve Marnix,

Fijn dat je ons op deze manier een beetje mee laat kijken wat er allemaal in Portugal gebeurt. Geweldig voor je. Het lijkt mij een hele belevenis. Ik ben misschien wel een beetje jalours!!! Gelukkig heb ik hier thuis ook nog een heleboel leuke dingen en ik beloof je dat als jij kunt vliegen ik kan rijden op Vivaldi. Zal je op de hoogte houden hoe mijn vorderingen gaan.
Heel veel liefs en ontzettend veel plezier daar.

José

Anoniem zei

Lieve Marnix!

Alles goed? Leuk dat je een blog hebt gemaakt zodat we een beetje kunnen volgen wat je daar allemaal uitspookt! Spannend.. je gaat maandag al weg! En dan voor 8 maanden, maar ik vind het heel erg leuk voor je! Natuurlijk zal ik je wel missen maar dat hebben we er dan maar voorover hé ;)
En we houden natuurlijk contact! Je naambordje ga ik wel bewaren hoor, je krijgt hem weer als je weer terug bent, goed idee? Spreek je snel weer, en heel veel plezier in Portugal!!

Liefs Rianne

Anoniem zei

Marnix, Marnix, Marnix..
Aaargh, je gaat ons verlaten.. Nederland zal een aanwinst kwijtraken! (a) Tijdelijk natuurlijk! Heel tof dat je zo'n site hebt, Juud had dat ook in Australië, konden wij 't ook een beetje meebeleven, heel tof! Portugal wauw, ik wil ook mee! En je gaat al bijna! SuperSpannend! Tot zaterdag, heelveeltaartdag! ;) Ik ga je site zeker volgen! Alvast onwijs veel plezier.. Zal je missen op de zaterdag, overdag en 's nachts ;)

Liefs Sabine xxx

Anoniem zei

Hey Marnix!

Zo gezellig dat je nu ook in Portugal bent!! Wordt echt allemaal super vet! Vanavond je eerste avondje dus we nemen je gezellig mee uiteten. En wel goed je site bij houden he?

Dikke kus Eva en Tjade

Anoniem zei

Ha, die neef, wat vind ik je een stoertje zeg, hoop dat je een fijne tijd gaat krijgen daar.Ik blijf je volgen. Annemiek