woensdag, april 26, 2006

Solo's

Bon tard senhor e senhora,

Hier maar weer een berichtje uit het warme en zonnige Portugal.

Na een heerlijk relaxed weekend te hebben gehad, zijn maandag de eerste twee klasgenoten van mij solo gegaan. Tom en Jelle waren de gelukkigen.
Na eerst een paar circuitjes met instructeur gevlogen te hebben, was het tijd voor hun om het in hun eentje te gaan proberen.

Bij zo'n eerste solo komen de nodige tradities kijken. Zo wordt je stropdas afgeknipt en wordt je vervolgens door je instructeur en klasgenoten nat gespoten met de brandslang. Tevens geld voor de eerste die solo gaan van de klas dat het haar eraf moet! Tom was al kaal, dus moest het haar van Jelle er ook maar aan geloven.

Tom zijn stropdas wordt afgeknipt

Jelle wordt nat gespoten.

Met mij gaat ook alles z'n gangetje. Vliegen gaat lekker, en als alle volgens schema gaat lopen, mag ik maandag ook solo. Ik heb er zin in!

Voor de rest weinig te melden... Als er weer nieuws is horen jullie dat..

Greetings Marnix

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hiya Kjoetiej!

SowSow, al bijna egte vliegploot dus!
Als je EGT mag vliegen in je uppie, dan kan je mij wel n x naar sgol brengen tog?
Egt supergaaf om te horen dat t al zo lekker vordert en dat je t naar je zin hebt!
Laat wat horen als je tijd hebt ok? ik vertrek zaterdag as (20-04-06) naar LONDON :D :D :D
Jeej!

xxx Liefs, Nick

Anoniem zei

Marnix!!

Leuk dat er weer wat te lezen is!

Dus bij jou gaat je haar er niet af?Lijkt me ook wel beter...Want jij kaal lijkt me niks.

Supergaaf dat je solo mag.
Ik ben vandaag weer thuis gekomen uit Florence en Pisa en het was super. Heel veel gezien en gedaan.
En het vliegen was ook gaaf omdat je alles ziet,zee, eeuwige sneeuw, bos en stad!

Ik hoop dat alles goed met je gaat, zo te horen wel.
Spreek je wel weer!

ciao (bello)

Kuss Hanneke